lördag 20 februari 2016

Linda 40 år

Hej!!

Här kommer mitt första riktiga blogginlägg där jag visar ett kort som jag har gjort till min storasyster när hon fyllde 40 år. Kortet har faktiskt ett par år på nacken, men jag tycker det är fint ändå.

Här ser ni hela kortet där jag har färglagt en Magnolia, som heter Tilda in evening dress, och som kommer från Little Circus Moscow Collection ifrån 2013. Har gjort confettiskugga under fötterna på henne för att skapa bilden om att hon går på röda mattan, och gult ljus omkring sig i tanken om "Vill du se en stjärna, se på mig"
 
Här är en närbild på motivet

 
Färgerna jag har använt är:
 
Hud: E21-11-00-000-R21
Hår: C9-7-5-3
Klänning: V99-95-93-91
"Röda mattan": R59-37-35
 
Tack för denna gång och väl mött nästa gång =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar